31 January 2013

Family Day@Dad Birthday

I think its been 2 years since I have last seen my mom. She and my brother apply the leave for come back celebration my dad birthday before CNY, both of them work at Singapore and hard to apply holidays. In this 2 years, in my house just left my dad, younger sis and me. For sure all housework or daily meal need to settle our-self. I tried that 1 weeks no eat the rice, everyday eat maggie or snack to fill my stomach, I'm lazy to go out buy or cook myself. Believe me, I tried to cook.. but I have no patient to cook everyday, sum more I need to handle my studies and work at the same time, so I just let it be. I think our healthy is damn weak! I miss my mom, after her back, our house is recover back the lively time, she have lot of thing wanna share with me and plan chit chat till morning?! LOL
Many people comment we are look alike? really?

Okay, back to topic. Initially we planned to take a dinner at Oversea Restaurant, but refuse by dad cause of traffic jam problem =.= so we just take a simple dinner at restaurant near our house no more than 3 km.

 Lou Sang

 Not delicious at all! taste normal! 

 the little boy is our "younger brother" my mom take care when he just a baby, now he ady 12 years old ~.~

 Happy Birthday my lovely dad

I love my family

16 January 2013

Samsung Galaxy@ 27th Golden Disk Awards

Ouchh! I'm super lucky enough to attend Samsung Galaxy The 27th Golden Disk Awards at Sepang International Circuit, I chosen 16th Jan 2013 to attend cause this day have my favorite fashion man - G-Dragon! I come for him and other k-pop artist as well. Seriously I'm a K-pop fans, I love and addicted of K-pop (one of the BigBang VIPs) How could I not exciting and the first time to attend this GDA!

outfit of the day

 Thanks for Neslo for the free ticket and be my driver xD

 Red Carpet
I no have overstate, Don't look down upon K-pop fans power, strong enough to kill you! LOL

 Finally we safely get in the Galaxy Samsung zone, lots of crazy k-pop fans here, include me.

 Waiting and waiting. We still saw a beautiful rainbow, it's came to celebrate too? LOL

 her Chor face. haha

 more 10min to start the awards...

 2 cute Emcee of the day! 
Lee HongGi(Ft Island) and Kim Da Som(Sistar) are dancing Oppa Gangnam style

 Finally G-Dragon is get the awards and performance 4 song - One Of the Kind, Crayon, Light It Up and Heart Breaker!! We're damn high and enjoyable he performance! All is worth just came to see him! G-Dragon is unique and adorable!


The awards is end of the Oppa Gangnam Style song and dance with all K-pop Artist! 

 Come on girls! Come on boys! Come on come on! Get your crayon!
 Thx for coloring my life page!
I wish I could go Korean and watch BigBang concert ^^

10 January 2013

Perak Trip@Day3

Good Morning! Say morning to the beach and sea breeze, the air is fresh. We're woke up in the morning and get our breakfast in nearby mamak restaurant. Take some pic before we check out hotel and leave the Pangkok Island.

 some laying in the "beach bed" -- relax moment

 the baby girl is so cuteeeeeee

 Bye bye Pangkok Island

Depart to next station, unknown beach name again ~.~

 we're too boring, so this 2 little kids wanna build their "Castle" LOL

 Done! Welcome to our Castle!

 see what their face emotion, hahahhaa

end the post of this pic

A simple and relax trip, we went to 7 beach in this trip. We're back to KL in the next morning, the time we all can gather is the new semester start. Happy Holidays!

09 January 2013

Perak Trip@Day2 (Pangkok Island)

Continue for the trip. Woke up in the early morning, after take our lunch, we're departing to the Pangkok Island. 

 our house-stay hotel

the beach view of Pangkok Island *the pic without edit

we're ready for snorkelling

 nothing can see in pangkok /.\ the beach is dirty, and the fish is seen like dying ~.~

 we climbing to another sea side beach, climbling without shoe is another experience :)

playing some game

Having our seafood dinner

Lou Sang + red wine 发啊

Oh ya, we also playing the little firework in the beach and saw Blue Teas-蓝眼泪
2013 pls be GOOD to me

End Of Day2